Warunki gwarancji
Ogólne warunki udzielonej gwarancji
-
Odpowiedzialność Producenta wobec klienta za wady sprzedanych produktów oparta będzie wyłącznie na gwarancji.
-
Strony przyjmują, iż gwarantem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego jest ECOFLOW Sp. z o.o., ul. Kijowska 20, 85-703 Bydgoszcz.
-
Strony przyjmują, iż odpowiedzialność Producenta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanych produktach.
-
Gwarancja dotyczy produktów użytkowanych wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Producent gwarantuje, że sprzedawane przez niego produkty nie powinny wykazać wad konstrukcyjnych, materiałowych ani jakościowych (wad fizycznych) przez okres 24-u miesięcy (czas trwania gwarancji) od daty wydania ich Klientowi w normalnych warunkach użytkowania określonych w instrukcji użytkowania urządzenia.
-
Obowiązki Producenta wynikające z gwarancji polegają bądź na wymianie produktu na nowy bądź na jego naprawie.
-
Producent sam według własnego uznania ustala sposób realizacji obowiązku wskazanego powyżej.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych produktu.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z wykorzystywania do pracy produktu wody lub innych cieczy transferu ciepła o parametrach niezgodnych z określonymi w instrukcji użytkowania. Taka okoliczność jest równoznaczna z użytkowaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem.
-
Gwarancja nie obejmuje wad, spowodowanych chemiczną lub elektrostatyczną korozją, jak również powstałych przez ciała stałe, mogące prowadzić do nieregularnego obiegu wody.
-
Gwarancja nie obejmuje części zużywających się jak w szczególności kółka, uszczelki i grzałki.
-
Wykonujący uprawnienia z gwarancji zobowiązany jest dostarczyć produkt do producenta na jego koszt, do siedziby zakładu ECOFLOW Sp. z o.o., ul. Kijowska 20, 85-703 Bydgoszcz wyłącznie jeśli koszt dostawy został zaakceptowany przez Producenta. W przeciwnym przypadku Producent jest uprawniony do samodzielnego odebrania produktu od użytkownika.
-
Producent w terminie 14 dni od dostarczenia produktu dokona jego diagnostyki celem ustalenia wady fizycznej objętej gwarancją.
-
W przypadku ustalenia, iż produkt nie posiada wad fizycznych objętych gwarancją, Producent nie ma obowiązku ponoszenia kosztów związanych z dostarczeniem produktu do Producenta.
-
O wynikach diagnostyki Producent informuje zainteresowany podmiot na piśmie.
-
Producent w terminie 30 dni od zakończenia diagnostyki, według własnego uznania dokona naprawy lub wymiany produktu.
-
Po dokonanej naprawie lub wymianie użytkownik na własny koszt i ryzyko odbiera produkt od Producenta.
-
Użytkownik traci uprawniania wynikające z gwarancji w przypadku nie dokonywania przeglądów okresowych produktu zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji użytkowania. Dokonywanie przeglądów okresowych musi być potwierdzone w dokumentacji produktu.
-
Koniecznym warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest załączenie do zgłoszenia reklamacyjnego kopii dokonywanych przeglądów okresowych produktu.
-
Gwarancja nie obejmuje obowiązku naprawienia przez Producenta szkody w postaci strat i utraconych korzyści spowodowanych przestojem linii produkcyjnych wywołanych wadami produktu.

+48 783 995 722
+48 783 110 017